Αθλητική διατροφή
Το κεφάλαιο της διατροφής του αθλητή είναι πολύ σοβαρό και πρέπει να αντιμετωπίζεται με μεγάλη προσοχή και υπευθυνότητα.
Ειναι γνωστό ότι η διατροφή ειναι το μέσο που προμηθεύει στον οργανισμό τις ουσίες που χρειάζεται για να καλύψει τις ενεργειακές του ανάγκες, για κατασκευή, ανάπτυξη και συντήρηση των ιστών αλλά και για την ομαλή ψυχική και σωματική δραστηριότητα του ατόμου. Πολλοί ερευνητές επικεντρώνουν το ενδιαφέρον τους στα αγωνίσματα μεγάλης διάρκειας και επισημαίνουν τη σημαντική επίδραση που έχει η διατροφή στην απόδοση ενός αθλητή. Με λίγα λόγια, η διατροφή είναι σημαντική για τη βελτίωση του επιπέδου φυσικής κατάστασης και της ετοιμότητας, την προφύλαξη του αθλητή από κακώσεις, τη γρήγορη επούλωση των πληγών και τη σύντομη ανάρρωσή του μετά από τραυματισμούς.
  • Πότε και πώς ένας αθλητής μπορεί να ισχυριστεί ότι τρέφεται καλά;
  • Πόσα γεύματα πρέπει να έχει ένας αθλητής;
  • Πόσο νερό μπορεί να πιει ο αθλητής κατά τη διάρκεια του αγώνα;
  • Ποια θερμιδογόνα θρεπτικά στοιχεία θεωρούνται καλύτερα για την παραγωγή ενέργειας, έτσι ώστε η απόδοση των αθλητών να γίνεται υψηλότερη;
  • Η πρόσληψη μεγάλης ποσότητας πρωτεϊνών είναι απαραίτητη για την προπόνηση ή τον αγώνα των αθλητών;
  • Οι αθλητές που προπονούνται βαριά πρέπει να προσλαμβάνουν περισσότερες βιταμίνες;
Συμβουλευτείτε τα παρακείμενα αρχεία για όλες τις απαντήσεις και ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα μυστικά της σωστής αθλητικής διατροφής.


Κατεβάστε

Επιλέξτε ένα ή περισσότερα από τα παρακάτω άρθρα για να δείτε περισσότερο εξειδικευμένες πληρoφορίες σχετικά με τo αντικείμενο της ενότητας.
Τα άρθρα διατίθενται είτε δωρεάν, είτε έναντι μικρού αντιτίμου (Add to Cart). Στην τελευταία περίπτωση, μεταφέρεστε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον του PayPal, όπου είτε ολοκληρώνετε την αγορά σας (Proceed to checkout), είτε επιλέγετε και άλλα αρχεία που σας ενδιαφέρουν (Continue shopping). Μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής, σας παρέχονται αυτόματα οι σύνδεσμοι για να κατεβάσετε τα αρχεία στον υπολογιστή σας.